mandag den 25. juli 2011

Det kan nogle gange vÆre sÅ svÆrt at kommunikere pr. email. Det er meget let at misforstÅ eller blive misforstÅet.. og sÅ lige en side bemÆrkning.. jeg ved godt at nogle af bogstaverne er store :) men nogle gange fucker min mobil lidt op...
NÅ, men tilbage til emails og kommunikation. Jeg har en kollega som sidder i en afdeling i et andet land og derfor foregÅr det meste kommunikation pr email. DesvÆrre er det blevet sÅdan at jeg nÆsten allerede nÅr jeg ser der er mail fra hende begynder at fÅ en hØjere puls, klargØre forsvar etc. Hun skriver nemlig nÆsten altid total nedladende og negativt. DesvÆrre ved jeg at mange andre pÅ kontoret har det pÅ samme mÅde. Vi har pÅ et tidspunkt klaget over hende, hvilket og sÅ hjalp i en kort periode. NÅ, men sÅ er det godt vi er rigtig gode til at stÅ sammen om at bitche over hende over for hinanden samtidig med at vi forsØger at sende svar retur smÆkfyldt med :) :)
- Beklager der mangler en del kommaer, dem mÅ i selv lige fordele,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (lige med at par ekstra til nÆste gang jeg fÅr skrevet en masse uden kommaer :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar