mandag den 15. august 2011

Ferie ferie ferie :)

Så har manden og jeg endelig sommerferie. Vi tog en enkelt uges ferie sammen i maj, men ellers har jeg ikke holdt sommerferie. Nu har vi to ugers ferie og det er SÅ skønt.
Men hvor er det egentlig lidt sjovt hvor forskelligt vi egentligt helst vil bruge tiden i ferien. Jeg vil jo helst nå så meget som muligt af alt det praktiske så hurtigt som muligt, mens manden helst vil slappe af så meget som muligt. Men jeg kan altså ikke slappe af hvis der er rigtig mange ting som jeg føler skal ordnes.... I dag har jeg dog tilbragt en del timer i køkkenet for at lave lidt lækkerier til manden (og mig selv :) ) Det er blevet til: franskbrød, rugbrød, cookies, brownies, agurksalat, leverpostej samt opstart af surdej.... Så er der er lige til et par dage nu.

Hygs
Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar