tirsdag den 23. august 2011

Føj hvor klamt...

Den anden dag måtte manden min og jeg bruge mange timer på at smide madvarer ud og få gjort grundigt i nogle af skabene i vores køkken. Grunden var, at vi var blevet invaderet af møl og larver. Det var SÅ klamt. Jeg er virkelig normalt ikke sart hvad det angår. Men når der begynder at kravle larver alle mulig steder, hvor de ikke hører til, og madvarer nærmest er levende - så er det alligevel en tand for klamt.
Vi har tror heldigvis, at vi har fundet kilden - musli. Min mand vandt sidste år en masse musli som blev leveret af to omgange. Det er den musli vi fik i anden omgang, som var inficeret. Min mor havde også fået nogle pakker. Jeg fik hende dog heldigvis advaret inden hun fik dem åbnet - hvilket viste sig at være godt. For da hun ville tjekke om der var møl eller larver i - ja skal vi bare sige at de pakker blev smidt ud med det samme :)
Så skide tak for en ekstra præmie.....NOT

2 kommentarer:

  1. I stakler. Det er så ulækkert at se laverne krible krable på alle de lækre madvarer. Jeg håber I fik ramt på alle sammen.

    SvarSlet
  2. Tak - jeg tror vi fik ram på dem alle. Ja det var ret så ulækkert.

    SvarSlet