torsdag den 22. september 2011

Gik ikke godt...

Ja det gik ikke så ikke så godt i sidste uge. Der var ikke noget æg til oplægning. Det var gået i stykker da de forberedte det til befrugtning.
Det virker lidt til at lægerne ikke rigtig ved hvad der kan hjælpe os. Men da mine æggestokke har det med at placere sig nord for navlen (som en af dem så pænt sagde :) ), så skal jeg forsøge at tabe mig de næste 3 mdr, og så håber de på at det bliver lidt lettere at tage æg ud. (Denne gang viste det sig, at den læge der tog æg ud faktisk ikke havde fået dem alle ud, fordi hun ikke synes hun kunne se noget/komme til - det underlige er at ham der tog æg ud gangen før havde ingen problemer...hmmm).
Det vil helt sikkert være godt for mig at tabe mig, men lidt en underlig fornemmelse ikke at have fået at vide, at jeg skal tabe x antal kg før vi kan gå i gang igen. Jeg skal blot tabe mig så meget som muligt inden en gang i december, hvor jeg så skal komme til kontrolscanning, og så skal vi se hvad der så skal ske. Så frygter nok lidt at jeg så kommer derind og så kan vi stadig ikke komme i gang. Men den tid den sorg... SUK...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar