søndag den 11. september 2011

Lidt bagud

Tiden gÅr simpelthen sÅ hurtig for tiden. Denne weekend er flØjet afsted. vi har brugt en masse tid pÅ oprydning og rengØring. Sagen er nemlig den, at vi er i fertilitetsbehandling og i morgen skal jeg have taget Æg ud. Fra sidst ved jeg at jeg kommer til at have det mindre godt i et par dage, og jeg kan nu bare bedre slappe af uden at fÅ alt for dÅrlig samvittighed, hvis der er rimelig ryddet op og gjort rent. Der er jo ogsÅ den lille detalje at min mor kommer pÅ besØg. Hvorfor er det lige at man gerne vil have ryddet op og gjort rent fØr ens mor kommer...... har pÅ fornemmelsen det ikke bare er mig der har det sÅdan :)
Beklager de store bogstaver rundt omkring samt manglende kommaer, men min mobil og jeg kan ikke helt enes om det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar