torsdag den 27. oktober 2011

Forkælelse, travlhed og frustration

SÅ blev jeg endelig klippet og fik farvet hår. det var skønt at hive et par timer ud af kalenderen og blive nusset lidt om :)

Lige for tiden er der meget travlt og en del uro på arbejdet, da der pludselig skal en masse arbejdsopgaver ned hurtigst muligt. Vi skal bruge en masse tid på samtaler med en konsulent etc. Det skal nok blive rigtig godt, men pt er det frustrerende og ret stressende, da vi i forvejen har travlt og samtidig slet ikke kan finde ud af om vi får presset ned over hovedet at vi skal have de opgaver ned hurtigere end vi mener, at det er muligt. Vi håber på det bedste :)

Lige en sidste lille ting... frisØren havde den sødeste lille hundehvalp - en chihuahua. Den race har aldrig rigtig sagt mig noget. Men denne lille hvalp var så nuttet at man kun blive lidt smÅforelsket i den :) Det er første gang, at jeg har fået farvet har med en lille hundehvalp sovende op ad den ene arm :)

1 kommentar:

  1. Hej. vil du ikke sende mig en mail, så du ved hvor du skal tage hen og klippe klister på lørag.
    skriv til mosterpips@hotmail.com og jeg vil vende retur med min adresse.
    Kig også lige ind på bloggen, der er et par små ting, der kunne være rare at vide.
    God weekend :0)

    SvarSlet